[vc_row][vc_column][vc_column_text]
X KADENCJA
(2019 – 2022)
[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”Zarząd” font_container=”tag:h4|text_align:left” use_theme_fonts=”yes”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”277″ img_size=”medium” alignment=”center”][vc_column_text]
Kacper Kruszewski Prezes Zarządu
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”278″ img_size=”medium” alignment=”center”][vc_column_text]
Paulina Meller-Kmiecik Wiceprezes Zarządu
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”278″ img_size=”medium” alignment=”center”][vc_column_text]
Justyna Paszkiewicz Skarbnik
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”278″ img_size=”medium” alignment=”center”][vc_column_text]
Łukasz Pietura
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”278″ img_size=”medium” alignment=”center”][vc_column_text]
Magdalena Gramza Rzecznik
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”278″ img_size=”medium” alignment=”center”][vc_column_text]
Monika Gracz-Karmelita Sekretarz
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”278″ img_size=”medium” alignment=”center”][vc_column_text]
Bartosz Banach
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”278″ img_size=”medium” alignment=”center”][vc_column_text]
Michał Pajdak
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”278″ img_size=”medium” alignment=”center”][vc_column_text]
Radosław Masiarek
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row]
[vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”Komisja rewizyjna” font_container=”tag:h4|text_align:left” use_theme_fonts=”yes”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”278″ img_size=”medium” alignment=”center”][vc_column_text]
Bartosz Walter Przewodniczący
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”278″ img_size=”medium” alignment=”center”][vc_column_text]
Henryk Puk
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”278″ img_size=”medium” alignment=”center”][vc_column_text]
Kamila Trocińska Sekretarz
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_accordion collapsible=”yes” style=”1″ icon=”icon-plus” active_tab=”false”][vc_accordion_tab title=”Regulamin Komisji Rewizyjnej”][vc_btn title=”Pobierz PDF” shape=”square” color=”black” align=”center” link=”url:http%3A%2F%2Fskt185sto.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F04%2FRegulamin_komisji_rewizyjnej.pdf||target:%20_blank”][vc_column_text]
Regulamin pracy Komisji Rewizyjnej przy SKT nr 185 STO w Poznaniu z dnia 17.03.2016roku
- 1.
- Komisja Rewizyjna (dalej Komisja) jest jedną z władz SKT nr 185 STO w Poznaniu powołaną do sprawowania kontroli nad jego działalnością.
- Komisja działa w oparciu o statut Społecznego Towarzystwa Oświatowego i uchwały Walnego Zebrania Członków SKT nr 185 STO w Poznaniu.
- 2.
- Komisja jest wybierana przez Walne Zebranie Członków SKT nr 185 STO w Poznaniuw głosowaniu tajnym i składa się z trzech członków, którzy na pierwszym posiedzeniu wybierają ze swego grona przewodniczącego oraz sekretarza.
- Członek Komisji nie może pełnić funkcji w Zarządzie SKT nr 185 STO w Poznaniu ani pozostawać w stosunku pracy lub zlecenia w placówce oświatowej podległej Kołu. Ponadto członek Komisji nie może pozostawać z członkami Zarządu SKT nr 185 STO w Poznaniu w stosunku pokrewieństwa, powinowactwa lub podległości z tytułu zatrudnienia ani być osobą skazaną prawomocnym wyrokiem za przestępstwo z winy umyślnej.
- 3.
- Praca członków Komisji opiera się na pracy społecznej.
- Przewodniczący Komisji lub inny jej członek może uczestniczyć z głosem doradczym w posiedzeniach Zarządu. O posiedzeniach Zarządu Komisja powinna być informowana stosownie wcześniej wraz z proponowanym planem spotkania i informacją o omawianych zagadnieniach.
- 4.
- Komisja ma prawo żądania od członków i władz Zarządu SKT nr 185 STO w Poznaniuoraz od dyrekcji podległych Kołu placówek oświatowych pisemnych lub ustnych wyjaśnień dotyczących kontrolowanych spraw.
- Komisja powinna otrzymywać regularnie protokoły z posiedzeń Zarządu oraz kopie podjętych uchwał.
- 5.
- Komisja działa w oparciu o stałą siedzibę SKT nr 185 STO w Poznaniu, a jej obsługę w miarę możliwości zapewnia Zarząd.
- Zebrania Komisji organizowane mogą być w różnych miejscach w zależności od potrzeb.
- 6.
Działalność Komisji kończy się z chwilą wyboru nowej Komisji Rewizyjnej przez Walne Zebranie Członków.
- 7.
- Zadania Komisji określone są wart.58 statutu STO i obejmują:
- kontrolowanie co najmniej raz w roku całokształtu działalności Koła oraz podległych Kołu placówek oświatowych;
- występowanie do Zarządu Koła z wnioskami wynikającymi w przeprowadzonych kontroli i żądanie wyjaśnień;
- zatwierdzanie sprawozdań finansowych opracowanych przez Zarząd Koła;
- przedstawianie sprawozdań ze swojej działalności Walnemu Zebraniu Członków Koła;
- wnioskowanie o udzielenie absolutorium ustępującemu Zarządowi Koła;
- przeprowadzanie innych działań kontrolno-sprawdzających, zleconych przez Walne Zebranie Członków Koła lub wnioskowanych przez Zarząd Koła.
- Dodatkowo Komisja może wystąpić z żądaniem zwołania Nadzwyczajnego Walnego Zebrania Członków w razie stwierdzenia nie wywiązywania się przez Zarząd z jego statutowych obowiązków, a także zażądać zwołania zebrania Zarządu w sprawach nie cierpiących zwłoki.
- 8.
- Zebrania Komisji zwołuje przewodniczący bądź osoba przez niego upoważniona.
- Zebrania odbywają się w miarę potrzeby jednakże nie rzadziej niż raz na kwartał.
- W zebraniach mogą brać udział osoby zaproszone przez przewodniczącego Komisji.
- 9.
Komisja Rewizyjna przy wykonywaniu swoich kontrolnych funkcji, w przypadku wyjątkowo skomplikowanej kwestii, może skorzystać z usług specjalisty z danej dziedziny wiedzy, również spoza STO.
- 10.
- Uchwały Komisji zapadają większością głosów.
- W przypadku równej liczby głosów „za” i „przeciw” decyduje głos przewodniczącego Komisji.
- W uzasadnionych nie cierpiących zwłoki przypadkach głosowanie może się odbyć w drodze ustalenia telefonicznego, e-mailowego, bądź korespondencyjnego.
- 11.
- Z zebrań Komisji sporządzany jest protokół według ogólnie przyjętych zasad, którego odpisy są doręczane Zarządowi.
- Komisja prowadzi rejestr swoich uchwał i wniosków.
- Za prawidłowość dokumentacji odpowiada przewodniczący KR.
- Członkowie Komisji mogą na swój wniosek otrzymać zwrot kosztów poniesionych w związku z pełnioną funkcją.
- 12.
Regulamin Komisji Rewizyjnej wchodzi w życie z chwilą jego uchwalenia przez Członków Komisji. Treść niniejszego Regulaminu została przyjęta Uchwałą Komisji Rewizyjnej w dniu 17.03.2016i podpisana przez wszystkich członków Komisji Rewizyjnej[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][vc_accordion_tab title=” Kadencja VIII (2013-2016)”][vc_column_text]
Zarząd
- Jacek Kobusiński – Prezes Zarządu
- Monika Gracz-Karmelita – Wiceprezes Zarządu
- Tomasz Nadolny – Skarbnik
- Bartosz Walter – Sekretarz
- Agnieszka Matczak
- Marcin Nadolny
- Marek Szyca
Komisja rewizyjna
- Łożyński Jan – Przewodniczący
- Przybylski Szymon – Wiceprzewodniczący
- Urbańska-Guss Natalia – Sekretarz
[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][/vc_accordion][/vc_column][/vc_row]